Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Lekker

Laatst gaf ik een lezing over emigratie (uit deze regio) naar Amerika vóór de Tweede Wereldoorlog. Het is een onderwerp waar ik me al jaren op richt. Tot en met afgelopen zondag liep er een tentoonstelling van. Die mede door mij ingericht is. En het afgelopen jaar heb ik af en toe een lezing hierover gegeven. De laatste keer werd ik op twee manieren beloond. Zo,


en met geld. Dit doosje had zo'n lekkere bonbons. Je kunt je voorstellen dat die inmiddels al op zijn. Het geld is ook uitgegeven. DH vond dat ik het aan mezelf moest besteden. Dus kocht ik daar wat lekkers van. Welnee, niet om op te eten, maar om me te verlekkeren. Ik had al een tijdje 2 boeken op mijn lijstje staan en nu kon ik ze dus bestellen. Deze zijn het geworden.


A Christmas Story en Some kind of Wonderful. Een of meer dingen uit deze boeken zag ik op diverse blogs voorbijkomen. En ik vond ze schitterend. Dit jaar zal er niets van komen om er iets uit te maken. Of het moet iets kleins zijn. Maar volgend jaar....

.... ik ben al aan het dromen.


.

9 opmerkingen:

  1. met veel plezier eindelijk weer eens bijgelezen!
    mooie boeken heb je jezelf kado gedaan!!!
    enne, die pot liefde, super idee!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die boeken voor jezelf. Alleen het kijken erin geeft al plezier. Die bonbons zijn zeker al op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmm, lekker bonbons.., maar de van de boeken heb je langer plezier. Neem ze de volgende keer maar mee als je komt koffiedrinken. Dan zorg ik voor de cake....
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke cadeautjes. En de boeken zijn super (ik ken het Kerstboek maar al te goed): ik ben benieuwd wat je er uit gaat maken ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag....dromen. Ik heb op mijn slaapkamer een spreuk op de muur geschreven.
    "laat mij maar, laat mij maar dromen,
    het hoeft niet altijd waar te zijn.
    knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk...
    Na gedane arbeid is het goed om jezelf te verwennen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijkheden, de bonbon hmmm en de boeken geweldig. Ben zelf een hele grote fan van Anni Downs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je lezingen geeft en ook nog een interessant onderwerp! En jij hebt ze lekker verdient, geniet maar van die mooie boeken! Ik heb door tijdgebrek wat logjes gemist, ik kom vanavond nog even teruglezen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.