Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Award

Van Tilly kreeg is deze award. Lief he? Tilly bedankt. Het plaatje alleen al is erg leuk.

Er zitten wel een paar voorwaarden aan vast. Eerst een vijftal vragen beantwoorden.

1. Waarom ben je met bloggen begonnen?
Uiteraard om te zien of ik het kon. Maar ook om met de tijd mee te gaan. Ik geef les aan kinderen van 13 tot 17 jaar. En ik kan nu wel stellen dat ik op bloggebied veel meer bij de tijd ben dan zij. Maar ja, zij hebben duidelijk een voorsprong op telefoon - ipad gebied.

2. Welke soorten blogs volg je?
Veel handwerkblogs. Maar ook enkele over stamboomonderzoek en royalty.

3. Wat is je favoriete kleur?
Eigenlijk alle kleurige kleuren. Maar het mooiste vindt ik natuurtinten, aardekleuren en zo. Tot voor kort hadden we een oranje bank, nou ja, terra dus. Alle kleuren van geel via oranje, rood tot bruin trekken altijd mijn aandacht.
Wat kleding betreft he ik veel in het paars. Raar eigenlijk hoor.

4. Wat is je favoriete film?
Tja, dat zijn er toch meerdere. Eigenlijk alle films met een flinke portie humor en ook een goed verhaal. Deze week heb ik met mijn klassen Oorlogswinter bekeken en die film zit heel goed in elkaar. De leerlingen hebben beslist veel punten uit die film gemist.

5. Welk land jou je graag willen bezoeken?
Die is gemakkelijk. Al sinds ik zo'n jaar of 5 was wil ik naar Zweden. Geen idee waarom, maar dat roep ik dus al een hele tijd. Ik ben er een keer geweest. Althans in Malmö. In een dag vanuit Kopenhagen over de Öresund heen en terug. Maar ik wil graag hoger Zweden in. En iedere keer komt er wat tussen. Maar ik ZAL er ooit komen.

En ik moet de award aan 5 anderen met een blog met minder dan 100 volgers doorgeven. Dat is lastig er vallen er dus wel een aantal af. Maar het is wel leuk om wat minder bekende blogs wat extra aandacht te geven. Lang nagedacht, maar deze zijn het geworden. Je moet echt eens op de link klikken. Ze schrijven iedere keer een leuk stukje. Soms met een verrassende inslag, andere keer als inspiratie (voor mij), en dan gewoon weer recht uit het hart.

1.   Riet
2.   Jaimie (kookblog)
3.   Antje
4.   Patty
5.   Moeder & dochter

Dus dames gefeliciteerd en geef hem door. Ik ben benieuwd aan wie jullie de award doorgeven. Misschien zie ik er nog leuke nieuwe links tussen.
.

4 opmerkingen:

  1. nu weten we weer een beetje meer over jou! leuk dat je een keertje naar zweden wilt gaan, ik zou zeggen:gewoon doen!!! haha
    dank je we voor de award, ik ga er meteen wat mee doen.
    liefs, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo birgitte,

    profciat met de award !

    En oh dank u om hem aan mijn kookblogje te schenken, wat lief van u !!
    Ik zal hem zo snel mogelijk plaatsen daar.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha brigitte!
    donderdagmorgen mocht ik nog met de fiets naar de markt, 's middags moest ik pas bij de therapeut zijn en tóen verbood hij het pas hihi!
    fijn weekend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award! Jammer dat het Zweden is en niet Zwitserland, ik had je spontaan uitgenodigd:)))

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.