Pagina's

zaterdag 9 april 2011

Koala haakwerk

Een tijdje terug liet ik zien dat ik weer aan de haak was. Het is eigenlijk ook een soort patchwork, maar dan met de haakpen.

Inmiddels groeit het gestaag. Het is zalig om op de bank te haken met DH naast me. En ongemerkt groeit de koala.

Toch is het eigenlijk wat te klein. De bedoeling was om er een deken of wandkleed van te maken. Het is echt te klein voor DP om er onder te passen. Het is een tamelijk lange slungel aan het worden. Ze groeit me letterlijk boven het hoofd.

Dus ga ik er meer omheen haken. De koala en oom wat groter maken, zodat het wel een lekkere weg-kruip-deken wordt.

6 opmerkingen:

  1. Hij wordt erg leuk. En ja ineens groeien ze ontzettend hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit me af te vragen welke afkorting D.P. is, maar het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, in ieder geval diegene waar deze prachtige deken voor bedoeld is. Het ziet er heel erg mooi uit en hoe groot je hem maakt kun je vast helemaal zelf bepalen, net zoals bij quilts. Vroeger heb ik ook vaak gehaakt, maar toen het quiltvirus toesloeg had ik hiervoor geen tijd meer over. Ben benieuwd wat je besluit te doen met de koaladeken. groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt hij leuk, welke steek gebruik je? Het lijken wel kleine blokjes.
    Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Birgitte,

    Oh wat een schattig dekentje , ook je hartje hierboven is superleuk geworden !!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig speldenkussentje!
    bietje, er staat geen "reacties" bij het berichtje van het speldenkussen, heb je het uitgeschakeld?
    groetjes, fijne zondag en tot....:)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.