Pagina's

maandag 11 april 2011

Kraamkamer

Lente en nieuw leven horen zeker bij elkaar. En nou het gisteren zo'n mooie dag als vorige week zaterdag (net zomer), wil ik jullie mijn kraamkamer laten zien.

Hier begint dan het nieuwe leven in onze tuin, vandaar kraamkamer. Hier wordt gezaaid, gepot, verpot, uitgepot en gezwoegd. En gisteren ook zeker gezweet zo in het zonnetje.

Er zijn bolletjes van de chinese yam gepoot, sla voorgezaaid, wat lelietjes van dalen gepoot en ook een enkele tulpenbol. Het begin is gemaakt, want in de doos zit nog meer zaaigoed.

Voor de vrolijkheid heb ik er ook de potjes met zuid-amerikaans look en knoflook bijgezet. Die staan al een tijdje in de bijkeuken, het ruikt er heerlijk naar look als je de deur open doet.
En natuurlijk haal ik de potjes gewoon naar binnen. Het is ´s nachts toch nog net te koud om ze buiten te laten.
.

3 opmerkingen:

  1. ach wat lief! je laat maar weten als we beschuit met muisjes kunnen eten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om alles te zien groeien en later ook nog eens met smaak opeten. Het weer werkt in ieder geval goed mee. Maar inderdaad, de nachten zijn nog te koud.
    Hou je ons op de hoogte van de groei en bloei?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een erg leuke kraamkamer ik hoop dat er veel wordt geboren.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.