Pagina's

donderdag 14 april 2011

BOM Fin de Siècle

Het tweede blok loopt zoals eerder verteld niet goed. Ik heb het even aan de kant gelegd om er nog wat op te 'broeden'. Intussen ben ik aan het derde blok begonnen. Het middenstuk moet nog geborduurd worden, de lamp in mijn lichtbakje deed niet wat ik wil, dus dat komt nog. Zo ver ben ik tot nu toe gevorderd. 

Alle stukken zijn nog niet aan het middenblok vastgezet. Ze liggen er los op. De stoffen zijn echt jummie. In dit blok zit wat weinig rood naar mijn smaak, maar de overige stoffen zijn wel heel erg mooi.

Dit blok is duidelijk makkelijker. Geen ster met tig punten in het midden. Tot nu toe lijkt alles erg recht en goed in elkaar te vallen. 'Stay tuned', ik houd jullie op de hoogt van mijn vorderingen.
.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Birgitte,

    Prachtige blok is dit in kleuren en mooie stofjeskeuze !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit ziet er héél goed uit! knufzz.....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen verstand van quilten hebbend, zeg ik: ziet er patent uit bietje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie stoffen en kleuren heb je gebruikt!!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stoffen en kleuren. Ben benieuwd naaar het middenstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook een prachtige BOM, mooie stofjes gebruik je. Ik zag je berichtje op mijn blog. Ik vind het leuk je te volgen om te zien hoe jij de christmas fun gaat maken! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.