Pagina's

donderdag 7 april 2011

Dagje Riet

Afgelopen dinsdag had ik afgesproken om bij Riet koffie te gaan drinken. We kennen elkaar alleen van de blog en dat klikt. Eens kijken of het in het echie ook klikt. Dat hebben we geweten. Vanaf het begin tot het einde was er geen stil of vervelend moment. Dat is toch heel bijzonder, je kent iemand niet en dat het zó klikt. Geweldig.

We hebben het over van alles en nog wat gehad. Ik zou zo niet meer eens weten over wat. Grote vraagstukken, maar ook kleinere zaken die ons allebei ezighouden. Zeker is zeker, met Riet verveel ik met niet.

Trouwens wel grappig. Toen ik DH uitlegde waar Riet precies woonde, vertelde hij dat zijn tante in dezelfde straat had gewoond, maar dan meer naar het centrum toe. En hijzelf in de negentiger jaren een straat verderop. Grappig toevallig.

Het fototoestel had ik wel in mijn tas gestopt. Maar door al dat geklets ben ik helemaal vergeten om het er uit te halen. Zelfs toen we samen naar The Log Cabin gingen. Wat ben ik jaloers op Riet, ze woont er maar zo'n 15 minuten vanaf!!! DH vond dat eigenlijk wel goed, ter bescherming van onze portomonee.

Ook in The Log Cain werden we hartelijk ontvangen. Het was er erg stil, Jacqueline was haar stem kwijt. Maar ze kon toch heel duidelijk advies geven en vertellen wat we wilden weten. Ik keek er m'n ogen uit. Zoveel stof op zo'n kleine oppervlakte. Zoveel keuze. Dit heb ik uitgekozen.


Lekker vrolijk stofje, dat met de stippen, gekozen omdat het zo leuk en vrolijk is. De overige zijn eigenlijk kleurtjes die ik gewoon mis in mijn bescheiden voorraadje. Ze zullen waarschijnlijk links en rechts op gaan duiken. Dus houd de foto's maar in de gaten.


Het achterste pakketje was van de stoffenclub, omdat ik er toch was kon ik het meenemen. En het blauwe is voor een projectje waar ik misschien ooit eens aan begin. Ik spaar namelijk blauw-witjes voor misschien, misschien, heel misschien de Dear Jane. En anders gewoon wat anders.

En dat heb ik ook nog wat achtergrondstof gekocht om op te stitchen. Het lukt me maar niet om het patroontje goed en duidelijk op de foto te krijgen. Dus vandaar geen foto.

Riet bedankt voor het lekker gebak mét ijs (hoe wist je dat je mij zelfs voor ijs wakker mag maken?) en de voedzame (en lekkere) kippensoep.
.

8 opmerkingen:

  1. ha brigitte, ook ik vond het heel leuk en bijzonder, ook het uitstapje naar de logcabin.
    vertel peebee maar niet dat de soep goed was, want zij heeft slechte ervaringen met mijn kippensoep. die zag er meer uit als dunne nassi haha.
    we komen elkaar vast nog eens ergens tegen, don't know where, don't know when, but i know we'll meet again some sunny day:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En wat een mooie stofjes heb je gekocht!!Die meebreideken lijkt me ook heel leuk om te maken!!
    Jij hebt je voorlopig niet te vervelen!Ha,Ha!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè bietj, een dagje met rietje! Ik verveel me ook nooit en jij hebt meer geluk gehad met de kippesoep dan ik :D. knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie zo`n gezellige dag hadden, waar het bloggen al niet toe kan leiden. Zal ik je eens wat vertellen, ik woon ongeveer 5 minuten van Jacqueline, heel handig. Wat heb je mooie stofjes gekozen, soms is het zo moeilijk kiezen als je zoveel stoffen ziet. Handig als je dan al weet waar je voor spaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bietje en Rietje , klinkt goed, dat kan niet misgelopen zijn ! ;)
    Leuke stofjes heb je daar en stippen zijn idd altijd vrolijk.

    Seg Bietje, jouw meebreideken, bestaat die uit dezelfde blokken qua kleur en afmeting of is het een verrassing ? Is het met wol ?

    Nog een fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, ben jij gezellig bij Riet op visite geweest? En daarna nog naar de Log Cabin? Wat een feest! Leuk, dat stofje met die stippen!!! (de andere ook hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo een dagje samen
    Mooie stofjes
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.