Pagina's

maandag 25 april 2011

Wat hangt er aan de lijn?



Ja, ook spijkerbroeken van DH. Maar wat hangt er voor? Juist 2 variahexjes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik er meer ga maken. Mijn bedoeling was om in deze drie soorten stoffen, maar dan in (bijna) alle kleuren van de regenboog (en meer) de hexjes te maken. Met simpele witte driehoekjes zouden ze dan aan elkaar gemaakt worden. Maar...

De puntjes waarvan de hoek kleiner dan 90 graden zijn, vind ik niet geweldig om te maken. Het eindresultaat is wel leuk, maar die puntjes... (waar heb ik dat eerder geschreven?)

De meest linkse heeft de puntjes allemaal mooi naar binnen gevouwen. De rechts zijn de overtollige puntjes juist zichtbaar. Ik had dat bij andere hexjes gezien. Maar allebei is niet ideaal te maken, voor mij althans. Het schiet gewoon weg en dan zit het heel los.
Hoe doen jullie dat?

4 opmerkingen:

  1. de puntjes, de puntjes.......op de i zetten? ik snap er niks van, maar vind je creaties mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe maak je de hexjes? Met een lijmstift? Je kunt de "vlaggetje" aan de puntjes los laten hangen. Die verdwijnen weer aan de achterkant als je de hexjes aan elkaar naait. Het zou jammer zijn als je er niet mee doorgaat, want het is zooooo'n leuk werkje om te doen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon nog even laten sudderen, dan pak je het vanzelf weer op. Je idee is namelijk zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap ook niet, net als vilterietje, waar je het over hebt maar ik heb bewonderking voor het feit dat je er de moeite voor doet om het goed te krijgen. Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.