Pagina's

zondag 10 april 2011

Speldenkussen

Dit jaar doe ik mee met de speldenkussenclub van The Log Cain. Dit is de eerste geworden.


Het bovenste, bruine stofje is een zakje waar de schaar in kan. Eerst wilde ik het speldenhartje los met klitteband er op zetten, maar uiteindelijk heb ik het toch vast gezet.

Het is iets anders dan het model. Ik had namelijk wat veel vilt over van het hartje. En dacht daar kan ik wel wat mee. Dus heb ik er een bloemetje van gemaakt. Het knoopje met het bloemetje op het lintje vastgezet. En voila, herkenbaar als mijn kussentje.
.

6 opmerkingen:

  1. Zo weer even op mijn gemak je site doorgelezen, Wat een schitterende blokken heb je gemaakt.
    Wat is dat haakwerk leuk,
    Schitterend dit harten spelden kussen.
    Groetjes Joke en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel leuk speldenkussen geworden. Fijne zondag. Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief speldenkussentje heb je gemaakt!

    Even uitleg over de RDO:
    -1 steek recht afhalen zonder te breien
    -dan 2 steken r. samenbreien
    -de afgehaalde steek daarover heen halen
    Door een RDO minder je dus 2 steken.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.