Pagina's

zaterdag 23 april 2011

Enig idee ...

... wat dit wordt? Het ligt lekker in het zonnetje op een van de rieten tuinstoeltjes.


Ik ben gisteren begonnen aan een nieuw probeersel. Het was laat vandaar dat het nog niet helemaal af is.

De bedoeling is dat het een van de Variahexen is. Er moet nog een hexje aan en twee ruiten. Ik heb stoffen met stippen en de bloemetjes zoals je op de foto ziet in verschillende kleuren. Iedere variahex maak ik in alle kleuren.

Maar of dat er genoeg zijn, dat weet ik niet. Dit is een project dat gaat groeien de komende tijd (jaar of jaren). Als het groot genoeg is, is het af. Wanneer? Dat zie ik onderweg wel.

5 opmerkingen:

  1. Je bent weer heerlijk mooi bezig!
    Nog even over Wattwil, daar werkte ik ooit ... werkte die zus van je vriendin soms in het ziekenhuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werd al nieuwsgierig toen ik las "enig idee"..., zo van "wat gaat er nu komen??"
    Ben wel benieuwd wat je eruiteindelijk van gaat maken..!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo birgitte,

    Dit ziet er al leuk uit, ben benieuwd naar meer nu :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me erg leuk worden, je variahexje. Ik wens je hele prettige paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik weet wat het wordt: een gehaakte stropdas en dit is alvast de knoop haha!
    veel succes met je variabelen:)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.