Pagina's

zaterdag 2 april 2011

Lang weekend

Volgende week is het toetsweek. Dus is het nu stilte voor de storm, zoals ik dat altijd noem. Lekker een weekend rust, geen lessen voorereiden, geen toetsen na te kijken (nog niet), dus alle tijd voor leuke dingen.

Maandag een halve dag surveilleren. En omdat de toetsen voor mijn vak pas dinsdag gemaakt worden, duurt het vrije weekend voor mijn gevoel tot woensdag. Dus dacht ik dinsdag eens op lapjes uit te gaan. Ik wil naar Jacqueline in Selfkant-Hillegersberg. De winkel is open, gelukkig. Zijn er nog tips wat ik daar in de buurt nog meer kan doen? Ik las op de site dat Marij in beek dicht is op dinsdag, jammer.


Voor tips houd ik me aanbevolen, ook voor lunchtips of zo.
.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb geen tips voor je, maar wens je wel erg leuke dagen!
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met zoeken naar lapjes, je zult vast wel iets leuks vinden! knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet helaas werken, anders had je bij mij komen lunchen. Maar je bent wel even bezig als je naar the Log Cabin gaat. Misschien weet zij wel iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kunt bij mij koffie komen drinken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier bij de log cabin.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien een keer op deze site kijken? Je zoekt de winkel waar je naar toe gaat en als je die hebt gevonden zie je alle quiltwinkels in de omgeving met de afstrand en adresgegevens/sites genoemd
    http://www.cosman.nl/maps/map_nl.php

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.