Pagina's

maandag 2 mei 2011

Christmas Fun

Kerstmis in mei? Jawel, je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Christmas Fun is een patroon van Lynnette Anderson. Een stitcherie met patchwork en een schattige knoop. Zelfde systeem als My Garden. Ook deze bestelde ik ij The Log Cain. Mijn geduld werd erg op de proef gesteld, want ik zag overal al knopen voorbij komen die af waren. En ik had de mijne nog niet binnen!!!

Afgelopen vrijdag kwam de mijne dan binnen met stoffenpakket. Jacqueline heeft weer goed haar best gedaan. Kijk maar naar de stoffen.


Er zitten een aantal stoffen van French General voor Moda in, de serie Maison de Garance. Die ken ik goed (ben er dol op), want de Fin de Siecle is van dezelfde serie gemaakt. Maar er zitten ook wat andere bij. Gelukkig ook wat groen, dat hoort bij Kerstmis. Dus ik kan nu ook beginnen.


De eerste knoop is een gingerbread-man. Ook in de stitcherie komt die terug. Maar in plaats van die popjes te stitchen ga ik ze denk ik appliceren. De tafel waar ze op liggen is ook geappliceerd. En die loopt door de popjes heen, dat is raar (vind ik). Dus doe ik dat anders. Of het lukt, weet ik niet. Houd mijn blog maar in de gaten dan zie je dat van zelf.
.

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, bij de titel van je blogje moest ik al lachen..: Christmas.. die is er vroeg bij, dacht ik. Maar wat zijn die stofjes mooi! Je gaat er vast iets heel moois mee maken, gezien je andere creaties..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er vroeg bij Birgitte, maar wel en leuk projekt, ik blijf het nauwlettend volgen.
    veel plezier ermee. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben heel benieuwd naar je kerstknopenpakket:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk patroon is het. En als je wat nieuws voor kerst wilt hebben moet je vroeg beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bedacht me van de week ook al dat ik aan een kerstproject wil beginnen...dan moet het toch op tijd af zijn! Dit is wel een héél leuk project! Veel plezier er mee (maar dat zal wel lukken!).

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.