Pagina's

zondag 8 mei 2011

Fin de Siecle, deel 5

Afgelopen week viel deel 5 op de mat. En weer een schitterend blok. Ditmaal het centerblok.

En weer met een stitcherie en wat voor een. De Eiffeltoren. Die zal lekker opvallen zo in het midden van de quilt. Als je nieuwsgierig bent naar het totaal, kijk dan even hier.


Marianne D. vertelde in de brief dat haar man het patroon alvast op de stof had geprint, want het was wel erg fijntjes. Gelukkig maar, want ik denk dat ik het nooit zo goed getekend zou heen. En ik kon meteen aan de slag.


Op deze foto is duidelijk te zien hoe fijntjes het ontwerp is. Marianne schreef ook dat ze toen ze klaar was met stitchen, het gevoel had de Eiffeltoren zelf gebouwd te hebben.


Kijk dit is mijn Eiffeltoren. En ze had gelijk, je hebt het gevoel hem zelf helemaal gebouwd te hebben. Maar het is geweldig geworden. Intussen heb ik ook de letters van de naam opgevuld. Het wordt het centerblok en zo staat de naam er duidelijk op. Het hele blok is intussen klaar, maar daar heb ik nog geen foto van. Dus daar moeten jullie nog even op wachten. Door mijn vakantie heb ik een geweldige spurt kunnen maken in werk dat nog lag te wachten. Dus nu moet ik eens gaan kijken wat ik de rest van de maand mei ga doen. Hebben jullie suggesties????

Inmiddels hebben ze weer een nieuwe bom bedacht. Heel erg mooi, prachtig ontwerp, maar deze ga ik niet volgen. Eerst deze maar tot een goed einde zien te brengen. 

GIVE-AWAY
Hebben jullie ook gezien dat Lis een geweldige give-away heeft? Kijk maar eens hier.
.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Birgitte,

    Amai zo fijntjes ség, mooi gedaan hoor!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaaaaaaaaauw, het ziet er zo mooi uit! als ik een keertje in de buurt van sevenum kom, wil ik dit wel eens in het echie zien:)
    ik las gisteren je spreuk op de muur van het toilet, dank je wel en ik vond het ook supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo, jij hebt hard en mooi gewerkt! Dat ziet er echt mooi uit! Ik ga eens kijken naar de nieuwe BOM. Misschien.....

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.