Pagina's

woensdag 4 mei 2011

Stoffenclub

Afgelopen week lag er een zachte envelop op de deurmat. Ik had niets besteld, tenminste niet dat ik wist. Dus verrassing.




Het waren de stoffen van de stoffenclub van The Log Cabin. Deze keer wat meer kleur met prachtige blauwe en roze stoffen. Ze kleuren weer geweldig bij elkaar. En toevallig passen ze prima bij de stitcherie die ik ook snel tussendoor maakte. Kijk maar.




Alleen de roze er bij vond ik wat saai. Ik denk dat de blauwe kleur prima er bij past. Wat vinden jullie?




Mijn Frans is niet zo goed. Ik heb geen idee wat "On partage" betekend. "Mon amie" is mijn vriend, dat weet ik weer wel. En eerlijk gezegd was ik te lui om een vertaalsite op internet op te zoeken. Dus als je het weet....

4 opmerkingen:

  1. men deelt
    Wat een leuke frisse stofjes.
    Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken ook geen Frans maar ik vind het wel een ontzettend leuk patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuke stofjes! on partage: samen delen, mijn vriend/in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanmorgen zag ik de stofjes al op je blog en tijdens de bee kon ik ze overkopen van een van onze leden, dus nu heb ik die mooie stofjes ook!! Ze gaan bij mijn voorraadje civil war-stofjes.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.