Pagina's

zondag 1 mei 2011

Fin de Siecle, deel 4

Het is me gelukt! Het vierde blok is op tijd af. Vandaag is het mei en ik verwacht deel 5 elk ogenblik. Ik zag een beetje op tegen dit blok. Het tweede deel is nog steeds niet klaar, ik heb daar zo'n moeite met al die puntjes die in het midden bij elkaar komen. En dit blok heeft dat ook. Maar het is me toch gelukt. Ik ben heel tevreden, kijk maar met me mee.


En is het niet geweldig? De close-ups die ik nam zijn mislukt, ze waren erg wazig. Maar als je op deze foto's klikt dan kun je toch zien dat de puntjes goed gelukt zijn. Wowwie.


Ik heb wel een foutje gemaakt met de stofjes. In de begeleidende brief stond dat een malletje omgedraaid moest worden. Ik begreep dat niet zo goed. En uiteindelijk zijn in het wagenwiel de stofjes omgedraaid. Vergelijk het maar eens goed met het originele patroon dat er boven ligt.
Als je het niet weet, valt het niet op. Ik heb gewoon twee keer twee stofjes verwisseld. Met als resultaat een superorigineel blok, dat niemand heeft. Dat dan weer wel.


Dit zijn alle vier de blokken bij elkaar. Het blok rechtsboven is niet af en moet ik nog eens uithalen. Misschien deze week in mijn meivakantie???
Het wordt al een heel stuk. Ze liggen op het terras anders moest ik op een stoel gaan staan voor de foto. Het was overigens nog een hele toer om op tijd te knippen. Het waaide wat en natuurlijk net voordat ik de foto wilde nemen, waaide er een hoek of zo om. En vastspelden op een terras gaat natuurlijk zo moeilijk.....



Ik ben nog steeds erg verliefd op de kleuren en het patroon. En omdat het zo leuk is, nog een foto van alle blokken bij elkaar. Kan ik (en jullie natuurlijk ook) nog eens genieten van dit moois.


Fijne dag verder en geniet (maar niet met mate).....
.

2 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig blok en als je niet had gezegd dat het in spiegelbeeld was had niemand het gezien hoor!

    Het ziet er al heel mooi uit, zo de blokken samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Birgitte,

    De stofjes zijn mooi bij elkaar gekozen en het geheel van blokken is dus supermooi vind ik, en wie niks doet, kan niks verkeerd doen hé..:
    amai wat doe ik ook véél verkeerd -)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.