Pagina's

zondag 11 september 2011

Aardschok

Hebben jullie het ook gevoeld? De aardschok? Ik wel. Nou woon ik ook niet zo heel ver weg van het epi-centrum. Ik zat lekker op de bank te handwerken en ineens voelde ik het trillen. Het leek alsof er een zware vrachtwagen door de straat kwam. Maar dit trillen duurde wat langer, bovendien hoorde ik de vrachtwagen niet voorbij komen. Raar.

Epicentrum in Xanten, Duitsland

Vrijwel onmiddellijk dacht ik aan een aardbeving. Die van 1992 kan ik me ook nog goed herinneren. Ik woonde toen net op mijzelf en midden in de nacht werd ik wakker. Net voordat het goed begon te schudden. Ook toen leek het alsof er een kolonne tanks door de straten kwam. Maar dan wel mét geluid. Op mijn slaapkamer had ik boven het hoofdeinde van mijn bed 4 lange planken, boordevol met boeken. En die begonnen gevaarlijk te rammelen. Snel deed ik mijn armen over mijn hoofd om het te beschermen. Ik was bang dat de boeken van de plank zouden vallen.

Maar ik sluit deze mail af met wat anders. Zijn jullie ook zo'n fan van de boeken van Jennifer Chiaverini, dan moet je beslist aan deze give-away meedoen. Mary van Quiltin' Grandma geeft het nieuwste leesboek én patronenboek van haar weg. Ze zijn zo nieuw dat ze nog uit moeten komen, in november.



Speciaal voor de give-away zal ze beide exemplaren laten signeren door niemand minder dan Jennifer zelf. Als dat geen speciale give-away is!!!!



Dus grijp je kans, maar niet allemaal, want dat verminderd mijn kansen op het winnen van deze boeken.
.

5 opmerkingen:

  1. Van de aardschok heb ik niets gemerkt. Kan mij er ook niets bij voorstellen. Het lijkt mij wel een hele enge ervaring. Nou fijne zondag. groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, bij ons was het ook goed te voelen. Zo vreemd hè. Chique give-away heb je bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in het westen niets gemerkt. Ik ga even naar de give=away kijken en jouw kansen verkleinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook niets van de aardbeving gevoeld, maar de herinneringen komen dan wel weer boven aan 1992.
    groetjes en nog een fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niks gevoeld van de beving, maar in 1992 wel! en toen waren we het enige huis in de omtrek waar de stroom tot 's ochtends uit bleef, heel bizar:)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.