Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Knoopjes

Een schattig klein envelopje viel afgelopen week in de brievenbus. Mét vreemde postzegels, dus dat is altijd extra leuk. Goed kijken, ja Zuid-Afrika. Dat is superleuk, want daar zit Incomparable buttons, een bedrijf dat super schattige knoopjes maakt, die gewoon in de was mee mogen. Daarmee geven ze vrouwen in Zuid-Afrika de mogelijkheid om te werken en dus een inkomen te verdienen. Aan twee kanten goed dus.


Ik had meegedaan met hun give-away en een stripje uiltjes gewonnen. Ik schreef er laatst al over. Maar ik was helemaal vergeten dat het pakje nog moest komen. Dit zijn de uiltjes, te leuk om zo maar ergens op te naaien.


Maar wacht, het was nog niet leeg. Er zat meer in. Ze hadden er ook een stripje hartjes bij gedaan. Wauw, dubbel verwend dus. Ik moet nog uitzoeken of dit onderdeel van de prijs was, of dat het per ongeluk was, of dat ze mij zo superleuk vonden.


.

10 opmerkingen:

  1. Wat een enig knoopjes, en zo doe je ook nog goed werk
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige knoopjes zijn het. Je hebt vast wel een leuk plekje om ze op te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooie knoopjes, Leuk om zo verrast te worden, alleen al die envelop heeft al wat.
    Die kome wel een keer van pas

    gefeli

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige knoopjes! Die moeten inderdaad een speciale bestemming krijgen, je zou ze zowat inlijsten! Hm, je kunt er natuurlijk een schilderijtje van maken met stoffen bomen.... Nou ja, jij weet er zelf wel raad mee ;-)
    Die hartjes zijn ook mooi, wat een verrassing!
    Geniet er van en van het weer. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit zijn geen knoopjes meer maar kunstwwerkjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave knoopjes! Leuk om zoiets te winnen.

    Fijn weekend,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha die bietje, daar ben ik weer!
    met mijn lapjes ga ik NIKS doen, alleen maar in mijn klapper stoppen om er later weer naar te kunnen kijken, het zijn staaltjes, proefjes of hoe je het ook noemen wilt. alleen bedoeld om te oefenen en voorbeelden te hebben. fijn weekend en tot...riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke knoopjes. En ik zie net bij Red Brolly dat je nog een give away hebt gewonnen, gefeliciteerd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.