Pagina's

zondag 4 september 2011

Effe weg...

Ik ben effe weg geweest, letterlijk en figuurlijk. We zijn een weekendje weg geweest en in de eerste volle werkweek had ik geen puf om te bloggen. Dus ook in blogland was ik even weg. Maar ik heb weer genoeg te vertellen. Dus ga er maar eens voor zitten.

Vorig weekend waren we met de W123-club naar de Moesel in Duitsland. DH heeft een oude Mercedes, een W123, en zomers is er een meerdaags treffen. Deze keer in Enkirch aan de Moesel, heerlijke omgeving. Fototoestel ging mee, en ik heb er vrolijk op losgeknipt.

Als je met een auto-club een weekend weg gaat, dan wordt er natuurlijk veel gereden. Maar dan zie je wel veel van de omgeving. Ik wordt steeds meer ervaren in het foto’s knippen vanuit de rijdende auto, maar er gaat toch nog geregeld wat mis.

Zoals – te veel snelheid

En – railing, langs de weg, die in de weg staat

En – een ruitenwisser die precies voor mijn lens op en neer gaat

En – regendruppels op de ruiten

En – tegenlicht en dat niet bij kunnen stellen

En – draadjes van de TomTom die in de weg zitten

En – iets wat op een mooie blauwe hemel lijkt,
maar eigenlijk een stuk gekleurde voorruit is (zonwering)

Wordt vervolgd, maar tussendoor zal ik ook wat creatiefs laten zien,
anders wordt het misschien saai.
.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind dit eigenlijk al best creatief: Je hebt iets gemaakt wat afwijkt van het standaard of "hoe het moet", bovendien vind ik het een hele geruststelling te constateren dat ik niet de enige ben die zulke foto's zou kunnen maken.
    Het uitje kan niemand jullie meer afnemen! En nu nog lekker verder genieten van de zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, welkom bij de club van autorijdende fotografen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo''n weekend we. Ik vind de foto''s heel creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat het zulk naar weer was! maar je hebt genoten en dat is het belangrijkste.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.