Pagina's

zondag 18 september 2011

Fin de Siècle

De school is weer gestart, ik merk dat ik moeite heb om in het ritme te komen. Dat zie ik in mijn huis (niet opgeruimd, vaat nog in de gootsteen). Kennen jullie dit ook? En ik zie het ook aan mijn handwerk. Deel 8 van deze quilt is nog niet af, maar ziet er zo uit.


De gespelde stukjes moeten nog genaaid worden, dan deze twee delen aan elkaar, en dan de rand, die ook al klaar ligt. Weet je wat, ik ga het nu vandaag meteen doen.

Tot schrijfs.
.

7 opmerkingen:

  1. Ja, dat is wel herkenbaar, dat rommelige als je weer werkt. Maar toch probeer ik opruimmomenten in te plannen, bv 's avonds voor ik naar bed ga alles glad..
    Veel plezier met je lapjes vandaag, we zien het moois wel weer voorbijkomen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het gevoel: mijn vriend heeft heel augustus vakantie gehad en nu heeft hij sinds 1 september een nieuwe, drukke baan, waarbij hij laat thuis is. Ons ritme is ook nog niet wat het zijn moet, maar dat komt vanzelf wel weer.
    Succes met je blok!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja sinds ik weer werk heb ik moeite met alles weer netjes op te ruimen, vaat in de gootsteen is ook heel herkenbaar. of zoals ik gisteren een dag weggegeweest ben, dan loop ik achter op de werkzaamheden. De jongens laten veel achter hun kont slingeren en ik zelf ook, Het systeem is even weg. ik wordt er onrustig van als er veel troep om me heen ligt. Dus ergens ben ik de balans een beetje zoek.
    Je meebreiblok hing ook weer te schitteren aan je hangertje en dit wordt ook weer prachtig.

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, een ritme vinden, da's moeilijk he? maar ja alles heeft een ritme, zelfs het hebben van geen ritme:)
    veel plezier met je fin de siecle, ik heb in parijs het stationnetje gezien wat je gemaakt hebt, we waren erlangs voor we het wisten en het was te druk om een foto te maken, jammer he? fijne zondag en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeilijk om weer in het gareel te lopen. Succes ermee en met je quiltwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed zo, zet em op! Ik ga straks aan blok 9 beginnen, de stitchery is gelukkig af.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heel herkenbaar! Succes met je blok, fijne zondag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.