Pagina's

maandag 19 september 2011

Fin de Siècle, deel 8 is af

En kijk hem/haar eens vrolijk wapperen in de (laatste) zomerzon van dit jaar.


Even goed doorwerken en ook deel 8 is af. Ik hoefde per slot van rekening nog maar een klein stukje. Het is ook weer zo'n leuk deel geworden. Ik zie dat op de foto het middendeel niet echt duidelijk is. Door de zon (!!!) lijkt het bruine middenstukje wel creme.


Kijk, dit is beter, hier zie je de sprankelende kleuren veel beter. En de puntjes natuurlijk. Ik ben er best trots op. Ze zijn niet helemaal recht en tot in de hoekjes, maar voor een beginner...
Die rare oel linksonder is trouwens mijn vingers aan de onderkant. Het waaide nogal hard en de lap wilde niet stilhangen.


En dit is alles bij elkaar. Het waaide zo hard buiten dat ik iedere keer de delen overal terug kon halen, dus een foto binnen.
Deel 2 is nog niet af, daar heb ik nog steeds ruzie mee, maar dat komt wel goed. En deel 9 ligt hier naast me klaar. Daar wil ik zo aan beginnen.

.


14 opmerkingen:

  1. Mooi! Het wordt al een schitterend geheel. Met deel 2 komt het ook vast wel goed ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er niet zo heel veel verstand van (heb het zelf nog nooit gedaan, zie het veel van mijn moeder), maar het ziet er prachtig uit. Mooie harmonieuze kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi blok. Het ziet er heel goed uit al die blokken bij elkaar en blok 2 lukt je nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blok is mooi geworden Birgitte,de kleuren blijf ik mooi vinden. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi blok en wat wordt het een mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende blokken, dit gaat een heel leuk quiltje worden, kijk al uit naar het volgende blog
    Ben je alweer een beetje gewend aan je normale ritme!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan, mooi geworden! Ik ben gisteren begonnen met tekenen en knippen van blok 9, maar door onvoorziene omstandigheden (zie mijn blog) ben ik uiteindelijk wel aan het naaien toegekomen, maar helaas nog maar 1/3 klaar. Vandaag weer verder, maar eerst strijken, bah......

    Fijne dag,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kunt zien dat je er met plezier aan hebt gewerkt! Het wordt een prachtig geheel. knufzz..peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het hangt er weer gezellig bij, maar wat een werk zeg.
    ik blijf het knap vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent al een lekker eind op dreef. Ziet er leuk uit hè. Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt mooi geworden, Brigitte!
    Een plezier om naar te kijken.

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een schitterend quiltje aan het worden met maison de garance stofjes hè?
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, vooral de puntjes... Ik vind de kleuren ook echt mooi. Heerlijk om met lapjes en stofjes te werken hè?

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.