Pagina's

maandag 12 september 2011

Zoek de 10 verschillen

Ik ben lid van de speldenkussenclub van The Log Cabin. Ieder kwartaal komt er een nieuw speldenkussenpakketje. Afgelopen week konden we dit maken.




En bietje zou bietje niet zijn als ze weer niet iets veranderde aan het oorspronkelijke patroon. Dus ook hier heb ik links en rechts wat aangepast. Dus...
... zoek de 10 verschillen (als het er zo veel zijn tenminste)




Ik appliceerde de bloemen niet, maar zette ze alleen vast door het knoopje vast te naaien. Verder zette ik mijn naam in het gras. Schreven alle gekken en dwazen niet hun namen.....




En natuurlijk was er ook plaats voor het jaartal dat ik dit ding maakte. Altijd handig om te weten. En maakte ik blaadjes aan de bloemetjes.




En vond ik de sprietjes tussen de bloemen wat zielig. Dus maakte ik er kleine klaproosjes van. Ik had nog genoeg rode vilt over.

.

12 opmerkingen:

  1. Als ik log cabin hoor word ik altijd helemaal blij.
    Ik ben er weer met eentje bezig.
    Je speldenkussentje vind ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zo wel erg leuk geworden. Vooral die kleine bloemetjes erbij zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij enig geworden.
    Succes met de log-cabin, het is een van mijn favoriet blogs
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerdje, heb je goed gemaakt. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is een schatje geworden Bietje, mooi gedaan en veel plezier ermee. Groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juist het feit dat je er een eigen draai aan geeft maakt hem persoonlijk. Ik vind je speldenkussen schattig geworden en hoop dat je er nog lang plezier van zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooooooh bietje, wat een schattig speldenkussentje, een echt bietjekussen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukie is dit weer geworden zeg ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hij is erg leuk. Ik begin steeds meer zin te krijgen om iets bij dat log cabin te gaan doen.
    Speldenkussentjes zijn lekker klein om mee te beginnen dat trekt me wel.
    maar de weblog is nog steeds uit de lucht zag ik.
    Leuk dat je er altijd een eigen draai aan geeft. dat maakt het wel eigen.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.