Pagina's

woensdag 14 september 2011

Kalender

Een kalender in september? Wel wat vroeg ja, maar dit is een speciale kalender. Ik zag het hier al eerder, maar het design vond ik wat shabby. En toen ik het hier zag, was ik toch nog verkocht.

Eigenlijk is het een kaartenbak met kaartjes. Voor iedere dag een. De bedoeling is op iedere dag een regeltje te schrijven wat je die dag gedaan hebt. En dat een aantal jaren lang. Als er al een jaar voorbij is, is het grappig om te zien wat je precies een (of twee, of drie, of...) jaar/jaren geleden deed.

Oops, 15 september is gevlekt, die moet opnieuw.
Gelukkig heb ik extra kaartjes.

Ik nam een gewoon kaartebakje, dat wordt nog gepimpt. En kocht twee pakjes kaartes, 200 stuks. Te weinig voor een heel jaar, maar meer past niet in het bakje. Dus gebruik ik voor- en achterkant. Zo kunnen twee dagen op één kaartje en heb ik er wel genoeg. Zelfs over, die ga ik veranderen in tabkaartjes voor de maanden aan te geven. Dat moet ik nog doen.

Het enige is, volhouden....

.

7 opmerkingen:

  1. Ja, het is een heel leuk idee. Maar ik denk dat het veel discipline vraagt, je moet het echt elke dag doen, anders versloft het heel snel!
    Succes met je kalenderbakje!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk doe ik dat al met mijn blog een digitale verslag van wat je gedaan hebt. Maar dat is internet en niet tastbaar. Dit vind ik wel een heel leuk idee. Maar ik denk zelf dat ik dat niet elke dag kan bijhouden om een kaartje leuk te versieren.
    Maar ik hou het wel in mijn ahterhoofd
    Suc6 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en vandaag kun je noterendat je een blogje over het kalendertje geschreven hebt: klaar!!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat een leuk idee. Ik doe het in gewone agenda's. Ik bewaar al mijn agenda's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. (Nog een ps. Waar heb je het vandaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja erg leuk! Ik heb ooit zo'n tuindagboek gehad, maar dat heb ik niet helemaal goed bijgehouden...... en nu herinner ik me ook dat ik de bescheurkalender heb gehad en dat ik ook altijd vergat om er iedere dag een blaadje af te scheuren. Misschien toch nog een keer proberen?

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.