Pagina's

zaterdag 17 september 2011

Meebreideken

Het is weer een tijdje geleden dat ik een lapje voor deze deken breide. Misschien wel omdat het weer (hier althans) best wel goed was. Dus te warm voor een deken. Iedereen klaagde over het weer deze zomer, maar wij hebben helemaal niet zo'n regen gehad. Uiteraard wel links en rechts een bui, maar het verpestte onze zomer helemaal niet. Als men zei dat er een gigantische regenbui zou komen of was geweest, moest ik de gieter pakken om mijn plantjes extra water te geven omdat ze anders verdrogen. Misschien wonen we in een droog stukje Nederland, wie weet.



Maar goed, de meebreideken. Deze keer een gemakkelijk patroontje van Elizabeth, het granietpatroon. Het is een stevig lapje geworden. Als je goed kijkt zie je dat het patroon ergens wisselt. Ik had verkeerd gebreid en moest een stuk uithalen. Dat deed ik ook, maar ik vertelde me in de naalden en zo werd de achterkant ineens de voorkant en andersom. Eigenlijkl vind ik het niet erg, want zowel de achterkant als de voorkant van dit patroontjes zijn leuk. Dus nu heb ik ze meteen allebei in mijn deken.
.

4 opmerkingen:

  1. helemaal gelijk om het niet uit te halen, het ziet er geweldig uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel grappig zo, je hebt er een heel nieuw patroon van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat overkomt mij ook wel eens en ik haal meer uit dan ik brei met mijn breirol!!! bedankt voor je berichtje de theetante staat bij mij in de kast bij de kopjes,de katten houden van knuffels en ze heeft van die leuke krulletjes, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je weer aan de deken verder breit, het is een heel project.

    Wat betreft de regen: hier in Utrecht is er zoveel water gevallen deze zomer, dat ik de plantjes NUL keer water heb gegeven buiten. Af en toe moest ik zelfs de potten scheef houden om het overtollige water eruit te laten lopen!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.