Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

Kunstig borduren, deel 3

Vandaag het laatste deel van kunstig borduren. Ik neem je mee naar buiten. Want er bestaat niet alleen zoiets als wildbreien en wildhaken. Maar ook wildborduren. Alle vormen vind ik super om te zien. Maar eigenlijk vind ik wildborduren het leukste. Ik zou het zo bij mij in de achtertuin doen. Nu nog DH overtuigen.


Je kunt overal borduurkunst tegenkomen. Zelfs in het park. Kijk maar eens naar deze betonplaten rond de vijver. Waarom maken ze daar niet gewoon de troittoirs mee? In plaats van die saaie grijze stenen. Als er genoeg over gelopen wordt, blijft het gras echt wel laag. Maar de wereld is wel weer een stukje groener.

De bouwvak komt er aan. Als we nou eens met z'n allen de bouwputten gaan versieren. Zullen de bouwvakkers opkijken als ze van vakantie terugkomen. Gaan zel beslist weer met goede zin aan het werk.


Deze is mijn favoriet. Dat ik daar zelf nooit aan gedacht heb. Dat gaas is natuurlijk net borduurstramien. Daar kun je natuurlijk alles op borduren. Dus de bankjes in het park zullen er ook aan moeten geloven.


.




2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel fleurig uit. En ik zou zeggen gewoon doen dat wildborduren, ben benieuwd naar de reactie van DH (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! Daar zou je toch zo aan willen beginnen ;)
    Weer eens wat anders dan wildbreien!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.