Pagina's

maandag 9 juli 2012

Waar ben je mee bezig?

Nou, ik ben met dit bezig.


Is het te zien? Je weet intussen wel dat ik jullie ook graag wat in spanning houd. Maar ik dacht dat het wel te zien was. Het is nog niet af, dat gaan hopenlijk deze week wel gebeuren. Het is van een patroontje, maar dat volg ik weer eens niet helemaal. Er moet nog een stofje bij en het patroon daarvan is me de ieniemienie, dus dat ga ik wat veranderen.

Hoe dat ik dat ga doen, daar ben ik nog over aan het prakkedenken. Dus hopenlijk is het aan het einde van de week klaar. Uiteraard laat ik dan een foto zien.

Als je het nog niet weet, dan verduidelijkt deze foto misschien het een en ander.


Groetjes en een fijne dag nog.

5 opmerkingen:

  1. Ziet er spannend uit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het niet weten, ik wacht het af, leuk is dit wel, net een verrassing!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga je een Dresden Plate maken?
    Dit is een leuk stofje.
    Ben benieuwd,wat ht gaat worden.
    fijne avond.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt geen idee, Birgitte...
    'k Vind het wel een heel gaaf stofje!
    Help ons uit de droom..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij ga je aardbeien maken :-) Die moeten hier tenminste ook nog gemaakt worden !!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.