Pagina's

donderdag 24 juni 2010

A big THANK YOU to Lis

Do you remember that I won Lis' give-away? Some beautiful blue-green recycled beads from Ghana? Today they came with the mail. But the envelop was pretty big for 'just some beads'. Look
Herinneren jullie dat ik de give-away van Lis heb gewonnen? Prachtige blauw-groene gerecyclede kralen uit Ghana? Die zaten vandaag in de post. Maar de envelop was behoorlijk groot voor 'alleen maar wat kralen'.

So I was curious and couldn't wait to open it. This is what came out of it. A lot more than just some beads. A little note from Lis explained it. She wanted to make me a little goodie bag. But it turned out to be a big one. Of course the reclycled beads are in it. And they were better than I imagined.They are perfect for my Under the Sea. Than she put a orange-red-purple-gold fabric in it, so beautiful I hardly dare to use it. A little box with very small beads came to. And some blue glass beads. It looked like very old ones, from the 15th century. But Lis explained the these were left-overs from her African bead bracelet. I think they are adorable.
Ik was zo nieuwsgierig dat ik het pakketje snel opende. En dit kwam er uit. Veel meer dan alleen wat kralen. Een briefje van Lis verklaarde veel. Ze wilde een kleine 'goodie bag' maken. Maar het werd een heel grote goodie bag. Natuurlijk waren de gerecyclede kralen er in. Ze waren nog mooier dan ik verwachtte en passen perfect bij mijn Under the Sea. Maar ze stopte er ook een oranje-rood-purper-gouden stofje in. Zo mooi dat ik het amper durf te gebruiken. En een klein doosje met kleine kraaltjes in allerlei kleuren. En ook nog een paar blauwe glazen kralen. Ze leken heel oud, zo uit de 15e eeuw. Maar Lis vertelde dat dit rest-kralen waren van haar Afrikaanse kralen-armband. Ze zijn prachtig.



A close-up from the glass beads and a recycled bead
Close-up van de glazen kralen en van de gerecyclede kraal.

But that wasn't all. When I turned the package there was something behind. A big hand full of threads/yarn of several colourful colours and texture. I never saw something like this before. It's gorgeous. I was thinking of using them with my Ark of Noah. That has to be very colourful, and these threads really are.
Maar dat was nog niet alles. Toen ik het pakketje omdraaide, bleek dat er nog wat achter zat. Een flinke hand vol draden in alle kleuren van de regenboog en van allerlei texturen. Ik had nog nooit zoiets los gezien. Om te smelten. I heb me bedacht om ze misschien in de Ark van Noah te gebruiken. Die quilt mag erg kleurrijk worden, en deze draden zijn dat helemaal.

So Lis a very big thank you to you. It was a very huge surprise and I really love all of it. Every item in this BIG little goodie bag is perfect and I can use it. Thank you, thank you, thank you.
Dus Lis een geweldig groot DANKJEWEL voor jou. Het was een grote verrassing and ik ben er helemaal weg van. Elk item in je pakketje is perfect en kan ik wel ergens gebruiken. Dank je wel, Dank je wel, Dank je wel.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kado! Die Lis is me er eentje, he?!
    Geniet ze maar heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bof jij even!! nou laat je creativiteit de vrije loop! geniet er maar van!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik denk te lezen dat jij blij bent nu :-)

    Het is ook een mooi pakketje en natuurlijk willen wij er hier een creatie mee zien binnenkort hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om zo verwend te worden! De kralen zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt idd een prachtig pakket gekregen. Wat geweldig van Lis.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.