Pagina's

maandag 21 juni 2010

BOM Under the Sea (8)

De laatste keer dat ik aan deze BOM werkte was begin mei. Dus de hoogste tijd om nummer 6 te maken. En hij is klaar. Kijk maar.
Last time I worked on this BOM was in the beginning of May. It's time to finish episode 6. And here it is.

HIj is nog niet gestreken, want gisteravond laat, maakte ik het laatste steekje. Deel zeven zal over een of twee weken beschikbaar zijn. Ik vind deze BOM steeds mooier. De kleuren, maar zeker ook de voorstellingen. Cheryl maakt prachtige designs. Als je ook deze BOM wilt maken, klik dan op de button aan de zijkant.
It's not ironed yet. Yesterday evening (late) I made the last stitch. Part seven will be available in a week or so. I like this BOM more and more. The colours and the drawings. Cheryl is a gifted artist. If you like to join me (and others) in this BOM, please click on the button in the sidebar.

6 opmerkingen:

  1. Het is toch wel een schatje! Deze quilt wordt echt een plaatje, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful - I have'nt started mine yet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden. Het is jammer dat ik al zoveel omhanden heb anders zou ik denk ik ook beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Bietje,
    Door jouw reactie op mijn spekken-sjaaltje ben ik hier eens komen kijken en je hebt een mooi onderwaterwerkje geleverd !

    Op het etiket van de spekken-bol staat dat deze (200 gr) voldoende is voor 1 sjaal.
    Om een idee te hebben, voor deze kindersjaal heb ik een ongeveer de helft van de bol gebruikt.

    groetjes Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Birgitte,
    Een prachtige stitchery!succes met het vervolg!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.