Pagina's

woensdag 30 juni 2010

Verwennen / Spoiling

Het is een hectische tijd hier: verbouwing van de bijkeuken, afsluiting van een schooljaar, DH die op het werk ontzettend druk is, veel vreemde mensen over de vloer. En bovenop alles warm, heet, heter, heetst. We puffen wat af.
Nadat vandaag het werkvolk klaar is en weer vertrokken, mijn boodschapjes gedaan zijn, moet ik eigenlijk beginnen aan de werkstukken van mijn leerlingen. Een hele stapel moet nog nagekeken worden. Om er vol goede moed aan te beginnen heb ik mezelf wat 'lekkers' beloofd
It's hectic here, remodelling the utility room, finishing the schoolyear, DH who has lots and lots of busy thing at his work, lots of strangers coming to work here. And on top of it, warm, hot, hotter, hotst. We puff a lot here.
After my housework today I have to start at reading the work of my students. A large pile has to be done asap. To keep my mind up, i promised myself some 'candy'.


And dit is dat lekkers, een aantal lees- en bladerbladen. De tas kreeg ik er bij, grappig ding he? Ik weet niet wat er in de bladen staat, maar de voorkanten zien er veelbelovend uit. Dus ga ik van het goede weer buiten genieten, maar ook werken! Nog een fijne dag verder.
And this is the candy, some magazines. The bag was for free, funny thing, isn't is? I don't know what's inside the magazines, but they look very promising. So I am going to enjoy the good weather outside, but I am also working. Have a nice day.
.

5 opmerkingen:

  1. wat een enige tas!!! En met die bladen ben je zeker wel even zoet. Veel lees en kijkplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn zotten die werken, ( hihi, grapje hoor!)

    je hebt gelijk jezelf te verwennen! Maar niet vergeten hun werk na te zien hé,hihi

    Pff, kan me de drukte voorstellen, maar nog even en je word beloond met een mooie achterkeuken, joepie !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tas! Geniet van de bladen. 't Ziet er veelbelovend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb ik veel gemist schitterend allemaal, heb genoten .
    En het ene is nog mooier dan het ander.
    Hoop dat dit me een duwtje in de rug kan geven.
    En dank je wel voor je steun
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Birgitte,
    Dat wil wel werken, met een mooie stapel bladen in het vooruitzicht.Ik hoop voor je dat de verbouwing gesmeerd verloopt en dat de warmte in limburg te doen is. De bom die je gisteren op je blog hebt geplaatst is prachtig hoor, geniet er maar van en een fijne dag!
    groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.