Pagina's

donderdag 24 juni 2010

BOM Noah's Ark (3)

Het is weer een hele tijd gelden dat ik beelden van Noah's Ark liet zien. Intussen zijn de stitcheries af! Jawel, helemaal af. Vandaag laat ik de eerste helft er van zien.
It's been some time that I showed pictures of Noahs Ark. In the mean time I finished all the stitcheries! Yes, indeed, all. Today I show the first half of them.

De insecten / The bugs

De vogels en de schildpadden / The birds and turtles

De konijnen / The bunnies

De pinguïns / The Penguins

De kangaroes / The Kangaroos

De olifanten / The Elephants

Een detailopname van de konijntjes. Let eens op het gele staartje. Het is gemaakt van allemaal Franse knoopjes en is daarom eigenlijk in 3D. Ik ben er helemaal weg van.
A close-up from the bunnies. Notice the yellow tail. It's full of little French Knots and actually became in 3D. I love it.

6 opmerkingen:

  1. Oh dat is allemaal schattig ség!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en een grappig staartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi geworden. Ben erg benieuwd hoe jij hem afwerkt. Ik heb hem ook al een poosje af en blijf hem mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is toch echt een schatje van een quilt! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.