Pagina's

woensdag 2 juni 2010

Koffie / Coffee

Ja, graag. Het is kwart voor 5 's morgens als ik dit schrijf en ik moet echt nog een beetje wakker worden. Mijn ouders gaan op vakantie en ik heb beloofd hen weg te brengen naar het opstappunt.
Yes, please. It's 04.45 in the morning when I write this, and I am still waking up. My parents are going on a holiday and I promised to bring them to the startpoint.

Koffie was ook het borduurwerkje dat ik de afgelopen dagen ter hand genomen heb. Ik zag het al een tijdje geleden bij anderen en was er meteen weg van. Maar ik kon niet vinden waar het te koop was. Vorige week ontdekte ik dat het van Nenne  Design was. En ik ontdekte een winkeltje waar het een aanbieding was. Wat een geluk. Dus dit is het geworden.
Coffee was also the name of the embroidery that I made the last days. I noticed it before on some blogs, and liked it. But I did not know where to buy it. Last week I found out that it was from Nenne Design. And I also found a webshop were this pattern was on sale. What a luck. So this is it.

Zien jullie ook dat ik een foutje heb gemaakt, wat nog uitgehaald moet worden? Aangezien ik gisteren vroeg ging slapen, is me dat niet gelukt. Komt vandaag wel.
Do you see that I made a small mistake. I am going to correct this. But yesterday I went to bed very early and couldn't do this. I am going to make the correction today.

2 opmerkingen:

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.