Pagina's

woensdag 23 juni 2010

Wie heeft dit gedaan?

Deze vieze en stoffige voetstappen in de woonkamer.
These filthy and dusty footprints in the livingroom.

En in de keuken.
And in the kitchen.

Nou, die zijn van mijn vader en van de klusjesman. We zijn namelijk begonnen met de verbouwing van de bijkeuken. En dat kan nou eenmaal niet zonder rotzooi en stof.
Well they are my father's and the handyman's. We started to remodel (or rebuild) the utility room. And it's hard to do that without mess and dust.

De bedoeling is dat de deur verplaatst wordt, en er komt een nieuwe deur. Nieuwe tegels erin, dezelfde als in de keuken. Schuifwandkast (leuk scrabble woord), en alle apparaten op een rij aan de andere kant.
The door will be replaced, and we will get a new door. New tiles, the same as in the kitchen. A closet and all the appliances at one side.

Dus tijdelijk hebben we 2 buitendeuren in de bijkeuken.
So now we have (temporarily) 2 back doors in the utility room.

En heel veel rotzooi en puin.
And lots and lots of mess and broken bricks

4 opmerkingen:

  1. Oh sorry als ik dit zeg , maar ik wou dat het mijn verbouwing was :-)
    wij zitten namelijk te wachten op ons huisje, binnen een maand kunnen we erin, en dan wil ik gewoon in zo een rotzooi zitten, want ik leef zo naar die dag uit hé, dat we de sleutel krijgen en dat we dit klein appartementje mogen verlaten!!!

    Maar ik kan me inbeelden als je al op je plaats zat en je dan een verandering wil doen, dat dat deel erbij, niet hoefde :-)
    Hou u sterk hoor, straks krijg je een pracht van een bijkeuken in de plek en vergeet je er zelfs van te dweilen achteraf :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, verbouwen is altijd een verbetering, maar de troep die het geeft!
    Sterkte hoor en laat de voeten maar gewoon staan op de vloer, anders blijf je bezig........
    Ga meer heerlijk iets anders doen...... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie van Bietje/Birgitte:
    Ik kan heel goed tegen troep en rotzooi. En ook tegen stof en zo. Zeker als ik weet dat een langgekoesterde wens uitkomt. Een bijkeuken waar ik alle ruimte heb om de was goed uit te sorteren. En waar ook genoeg ruimte is voor allerlei spullen op te bergen die ik wel bij de hand wil hebben, maar niet in de keuken. Dus ik stoor me er niet aan. Maar ik vond de afdrukken mooi als plaatje.
    Op het einde van de week als het breken voorbij is, dan gaat een natte dweil er over en weg zijn alle strepen. Dus ben niet bezorgd over mij, maar wel fijn dat jullie aan mij denken. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach een beetje stof meer of minder, wat maakt het uit. En het moet toch eerst een rotzooi worden voordat er een pracht resultaat onder die rotzooi vandaan komt. Succes met de verbouwing. Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.