Pagina's

zondag 6 juni 2010

Knopjes / Buds

Afgelopen week wandelde ik door onze tuin. Veel is al in bloei of in bloei geweest zelfs. Maar ik zag ook nog vele knoppen en knopjes in de planten waar ik jullie van mee wil laten genieten. Loop maar even mee.
Last week I walked through our garden. Many gave us already flowers or still flowerd. But I spotted many buds too. Come with me and enjoy this too.

De braam / The blackberry

De gele framboos / The yellow raspberry

De aardbei / The strawberry


De Annabelle / The Annabelle

Een van de hortensia's / One of the hortensias (hydrangea)

De kamperfoelie / The honesuckle

De druif, jippie!!! / The grape, finally!!!

De Astilbe / The Astilbe

De kleinste hortensia / The smallest hortensia (hydrangea)

De grootste hortensia / The biggest hortensia (hydrangea)

De zonnehoed (ik geloof tenminste dat die plant zo heet)
In Latin: Echinacea paradoxa, I don't know the English name

De Kiwi / The kiwi

De Lelie / The lilly

En kijk ook even naar de Clematis. Zelfs (bijna) uitgebloeid is die nog steeds wondermooi.
And take a look at our Clematis. Even ceased blooming it's still very beautiful.

.

4 opmerkingen:

  1. Amai zoveel moois in knop, ik bewonder u voor uw groene vingers, ik heb dat dus helemaal niet, mij moet je planten geven die tegen een stoot of uitdroging kunnen, erg hé.

    Geniet maar lekker van je tuintje met dit weer, zalig hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Though the language was unfamiliar to me the pictures are amazing especially the hydrangea and strawberries. Good to greet your meet you and read your blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your garden is beautiful. Those strawberries look yummy and your Clematis is divine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your strawberries look yummy indeed and your garden is very pretty. Clematis is very nice and colorful too!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.