Pagina's

maandag 7 juni 2010

Give-away

Ik zag een leuke give-away, en natuurlijk moet ik jullie dat ook laten weten. Kijk maar eens hier.
I noticed a nice give-away, and of course I have to tell you. Check this out.

Lis van Online Quilting heeft ook een prachtige give-away: een setje gerecyclede blauwe plastic kralen.
Lis from Online Quilting hosts a beautiful give-away: some recycled plastic blue beads

En dan nóg een give-away by Jaybirds. Een behoorlijke, maar daar moet je dan ook wat voor doen.
And than another give-away at Jaybirds. A big one, but you have quite to do something for it.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je de give aways noemt en leuke blog heb je ik kom nog vaak even bij je langs en natuurlijk bedankt voor je reacties bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.