Pagina's

woensdag 22 september 2010

Flowers

Vandaag is het hexjes dag. En dit zijn mijn hexjes alias Flowers van de afgelopen week.
Kijk nog maar een keertje goed, want dit ze zijn eigenlijk incognito. Dit is dus de laatste keer dat jullie ze zo zien. Ik moet er nog twee maken en dan worden ze veranderd in Flakies, ofwel Frosty Flakes (sneeuwvlokken dus).
Een close-upje, omdat ze zo mooi liggen op de Annabelle. Die overigens al wat bruin aan het verkleuren is. Dus ik ga gauw nog even wat takken afsnijden voor in de vaas binnen.
.

4 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk he die Frosty Flakes. Veel plezier met het versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kleuren voor frosty flakes, ben benieuwd naar het resultaat1
    groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Birgitte,

    je aardappels zijn er ok uit, maar was dat niet zwaar?

    En wat een leuke hexagon, benieuwd als het sneeuwvlokken zijn geworden.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve hexjes, hoor! En die sneeuwvlokjes zijn ook al zo schitterend; dus deze zullen er ook zeker mooi bijpassen.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.