Pagina's

zaterdag 25 september 2010

Herfst

Naschrift:
De foto's zijn niet allemaal van mijzelf. De laatste 2 heb ik gekregen, die van het meer van een kennis uit Amerika, die van de paddestoelen van een kennis uit Nederland. Of zij ze zelf gemaakt hebben, dat weet ik helaas niet. De foto van de bladeren is van mijzelf (van het vorig jaar) en de tekening komt van internet. Ik ben in het oorspronkelijke bericht vergeten de credits te geven aan degene die ze zouden moeten krijgen. Mijn excuses hiervoor.

Het is inmiddels weer herfst geworden. Qua kleur mijn favoriete seizoen. Ik houd van aardetinten zoals rood, geel, oranje, bruin en groen. Ik zou ook zo graag eens de 'Indian Summer' in Amerika eens met eigen ogen willen meemaken.
Qua weer is een ander verhaal, geef mij dan de zomer of de winter (alleen met flink sneeuw).
Ik las op de blog van Cobi het verhaar waarom de blaadjes aan de bomen groen, rood, geel en bruin kleuren. Volg de link als je het ook wilt lezen.
Als afsluiter een paar herfstsfeerbeelden. Mooi scrabbelwoord het? Onthoud het want het gezelschapsspellenseizoen (dit is er ook een) is weer aangebroken.


.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's. Ik vind de kleuren prachtig en de geur in de herfst heerlijk.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes.Hou ook van de herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Birgitte,

    Wauw die foto's , prachtig!!

    ps, neen de pixels blijven op het plaatje en daarna worden de 4 platen op een houten plaatje (op maat gezaagd) gekleefd, tenzij ik er nog een kader rond wil, maar meestal is dat niet nodig vind ik bij pixels, maar dat is persoonlijk natuurlijk hé.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sfeerplaatjes. Ik houd van de herfst. Met mooi weer naar buitne, anders lekker binnen quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie plaatjes, maar die van die paddenstoelen zul je toch niet zelf gemaakt hebben ? Ik hou ook heel veel van de herfst, het is mijn meest favoriete seizoen, behalve het uitvliegen van die wespen dan......

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.