Pagina's

maandag 31 mei 2010

Tasje / Baggy

Lyn uit Victoria, Australië heeft een geweldige give-away. Kijk maar eens hier.
Lyn from Victoria, Australia hosts a beautiful give-away. Check here.

Weet je nog dat in mijn vorig berichtje ik een schattig, zwart tasje liet zien? Het zag er zó uit.
Do you remember the cute little black baggy from my last post? This was it.
Dit tasje had een inhoud waar ik niet zo veel mee doe. Maar in het tasje zelf zag ik wel wat mogelijkheden. Kijk dit zat er in.
In it was something I don't use very much. But the baggy was very cute and attracked me. Look this was the inside.

De inhoud kon er heel gemakkelijk uit. En dat heb ik inmiddels ook gedaan. Aangezien ik weinig make-up gebruik (slecht voor mijn huis), is het meeste daarvan inmiddels weggegeven.  Weggooien is ook jammer, we leven al in een wegwerpmaatschappij. Daarom weggeven, anderen kunnen er misschien nog wat mee doen.
It was very easy to remove it. And I did. Most of it I gave away, because I don't use very much make-up, bad for my skin. We are living in a 'throw-away-society' and I don't like that. So I gave it away, others maybe can use it.

En dit is er voor in de plaats gekomen.
And this came instead of it inside.

Resultaat, een tasje precies geschikt om mijn LiB-werkje mee te nemen. De borduurring past er precies in. En dan is er ook nog genoeg ruimte voor nieuwe lapjes, borduurgaren, schaartjes, pennen én de mini speldenkussentjes die ik onlangs gemaakt heb.
Het spiegeltje is altijd handig om even the checken of mijn haar nog goed zit. Ik weet, het is geen zelfgemaakt tasje, en ook niet van stofjes, maar op deze manier kan ik op sjiek uit gaan en tóch mijn favoriete werkje bij me hebben.
The result is a baggy, just big enough to take my LiB-circles. The hoop too fits exactly in it. And I have enough room for new fabric, yarn, scissors, pens ánd a mini-hat-pincushion I recently made.
The mirror is always handy to check if I don't have a bad hair day. I know I did not make this myself and it's not made from fabric, but this way i can go out on chic and still carry my favorite stitchery from this moment.

10 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk tasje en de nieuwe indeling, prachtig. Ben ook geen type voor make-up, zou precies hetzelfde gedaan hebben. Heel handig bekeken!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee! Heel handig om je handwerk in mee te nemen.....

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een heel grappig tasje! Goed idee van je om naaispulletjes erin te doen. groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een leuke tas geworden! Wat een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow..that's too clever...nice idea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tasje nu, en lief om er nog iemand een plezier te doen met de make up, sommige gebruiken die spullen dus écht :-) ik ook niet.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jee, wat slim!!! en het ziet er echt heel leuk uit, zo kun je nog eens voor de dag komen.......;;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa heel erg leuk,met dat tasje kun je voor de dag komen echt superleuk!!
    groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, creatief als je dat meteen er in ziet. erg leuke gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.