Pagina's

zondag 3 juli 2011

bloemen

De afgelopen tijd heb ik diverse bloemen gehaakt. Eerst deze kleine witte margriet.

Het is een patroon van de hobbydoos, dat kun je hier vinden. Ik heb het een beetje aangepast. Het witte garen dat ik gebruikte was eigenlijk te dun, dus heb ik het dubbel genomen.

Daarna haakte ik een grotere margriet. Een patroon van mevrouw Snoeshaan, dat je hier kunt vinden. Het lijkt erg op de vorige, maar is toch anders, én groter.

Er moest natuurlijk ook een roos bij. Dat werd deze, naar een patroon van Vicarno's mama, dat je hier kunt vinden.


En ook nog een roos in groter formaat. Patroon is van Grietjekarwietje en is hier te vinden.

Daarna een bloemetje weer naar patroon van Grietjekarwietje. Het patroon staat hier.

Waar ik ze voor ga gebruiken, dat vertel ik later.
.

5 opmerkingen:

  1. Wat schattig Bietje
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een fleurig boeket. benieuwd wat je er van gaat maken. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt hard gewerkt zie ik wel! Ben heel benieuwd wat je met dit moois gaat maken. knufzz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken, de tweede roos vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben helemaal tot over mijn oren verliefd op het piepkleine roosje:)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.