Pagina's

maandag 18 juli 2011

Christmas Fun, deel 2

Het tweede deel is nu ook klaar. Met deel 3 en ik nu bezig, dus dat kan ik een dezer dagen ook wel laten zien. Maar kijk eens hoe deel 2 met de sneeuwpop er uitziet, schattig toch.

Het knoopje is deze keer de kleine rode vogel, ook al zo 'cute'. Uiteraard heb ik weer dingen anders gedaan dan het oorspronkelijke patroon. De stitchlijnen van de sneeuwpop liepen raar door, dus ook deze heb ik geappliceerd. En de sneeuwvlokken heb ik uit de losse pols over de pop heen gestrooid. Het zijn er wat meer geworden, maar ik heb nu eenmaal de slag te pakken van de Franse knoopjes, dus dat is niet erg.

We hebben ook al de tekening gekregen hoe e.e.a. in elkaar komt te zitten. Dus ik heb een overzicht gemaakt in photoshop hoe de mijne er uit komt te zien. Kijk maar mee.

Op de blog van Lynette is blok vier al te zien met allemaal schattige engeltjes, yoyo's en heel, heel, heel veel Franse knoopjes. Dus ik kan mijn hart ophalen straks.
.

11 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Birgitte, en ruim voor de kerst klaar. ben benieuwd naar de volgend delen. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er nu al mooi uit. Kan je nagaan hoe prachtig hij zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal dat leuk gaan worden Birgitte, kijk uit naar het eindresultaat.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bietje, hoegroot wordt dit borduurquiltje? het is echt een schattig kersttafereeltje:)
    tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo birgitte,

    Oh schattig ség, ben benieuwd naar het volgende blokje hoor, dus hop hop :-))

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er nu al schattig uit! Vind het altijd prachtig als er een eigen "touch" aan werk gegeven wordt. knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad , je sneeuwmannetje is schattig en het vogeltje erbij is een leuk accessoireke.
    Maar Bietje dit is toch echt wel priegelwerk , niet ?
    Mijn complimenten hoor !!
    Hihi .. je was precies ni meer te stoppen met de Franse knoopjes. Maar ze zijn mooi !

    Fijne dag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou bijna al zeggen Merry Christmas, Wat een leuk quiltje.
    Ik heb me daar nog nooit in verdiept in deze techniek., ZO te zien zit er heel veel werk in.Ik vind het knap en heel mooi gemaakt. Lijkt me wel eens leuk om daar een workshop van te volgen. maar dan heb ik er weer een hobby bij. ;-)

    grtjs - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahhh hoe krijg je het toch allemaal voor elkaar ... zooo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er al heel erg leuk uit. Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed dat jij deel 2 al klaar hebt. Ik ben nog even met wat andere kleine tussendoor-dingen bezig, maar wil daarna ook zeker verder gaan met deze leuke BOM.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.