Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

Pink Glove Dance

Klik eens op deze video. Zo leuk!



Het verhaal gaat dat het ziekenhuis een flink bedrag krijgt van de farikant van de roze handschoenen als deze video meer dan 1.000.000 keer bekeken is op youtube. Dat hebben ze al lang gehaald (meer dan 13 miljoen keer zelfs), maar het blijft heel leuk om te zien.


Het project heeft navolging gekregen, kijk maar naar deze clip.






Krijg je er geen genoeg van? Dan is er altijd nog deze site.


Iedereen heeft zijn of haar eigen stijl van dansen. Dus er is nog hoop voor mij....

2 opmerkingen:

  1. Leuke filmpjes! Vorige week had ik een afspraak bij de mondhygiëniste, zij gebruikt groene handschoenen. Ik vertelde haar wat ik voor hobby had en wilde weten van wat voor materiaal die handschoenen gemaakt waren. Het resultaat was dat ik met een zakje groene handschoenen naar huis ging, handig voor het stofverven!
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nooooooooooooooit gezien:) maar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.