Pagina's

zaterdag 2 juli 2011

Koolmeesje

Op deze site staan leuke patronen voor haken en breien. Je kunt je ook abonneren op de nieuwsbrief. In hun laatste nieuwsbrief lieten ze dit schatje zien. Ik werd verliefd.

Zij noemen het een Blue Tit (what's in a name???), ofwel Cyanistes caeruleus. Wij zouden pimpelmeesje zeggen. Is het geen schatje? Ik heb het patroon opgeslagen, voor als ik ooit tijd heb/krijg. Dus verwacht het zeker niet binnenkort.

Als jullie het wel gaan maken, kijk dan even hier voor het patroon. En laat het me even weten, dan kom ik een virtueel kijkje nemen als het klaar is.
.

11 opmerkingen:

  1. hoi birgitte,

    Ik kreeg afgelopen donderdag het boek binnen van 75 birds & butterflies & beautifull beasties to knit & crochet. van Lesley Stanfield..die ook dat bloemenboek heeft uitgebracht. Daar staat hetzelfde koolmeesje in. Ik vond het net als jij zo'n leuk beestje.

    Of ik er ooit aan toekom het te maken weet ik niet, maar hij is zoooooooooooooo lief

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHH wat een schatje zeg!! Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een schatje, ja daar word je zeker verliefd op als je hem ziet.
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis wel een mopje hoor. je zou zo de breinaalden weer uit de kast halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag 'em vanmorgen ook, via de nieuwsbrief waarop ik geabonneerd ben. En..., ik vond het ook al zo'n schatje..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor dit bericht, wat een lieverdje. Ik bewaar het patroon ook voor je weet maar nooit.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is idd een dropje, maar breien kan ik niet zo goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Birgitte,

    Ik wacht nu wel vol ongeduld op een creatie van u :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, het is een heel mooi en lief vogeltje!! Wat heb je veel geblogd, ik ga even bijlezen hoor!! fijne en goede zondag!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. och, wat een lieffie!!!
    heb de site opgeslagen, dank voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.