Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

Farmer's Wife en Marti's Mallen

Twee sets mallen van Marti heb ik. En ze komen regelmatig wel van pas. Marti bedacht nu wat extra handigs (ook voor haar portomonnee). Haar mallen zijn prima te gebruiken voor de Farmer's Wife. Maar dat is redelijk onbekend bij quiltsters. Dus maakte ze er een tutorial voor. De links hiernaar krijg ik om de zoveel tijd in mijn mailox.

Het is onduidelijk of je je nog voor de lopende serie op kunt geven. Wel vertelde ze laatst dat ze in september een nieuwe serie mail hierover start. Dus mensen die het nog niet kennen, kunnen ze dan alsnog vanaf deel 1 krijgen. Opgeven kan via de site. Ik heb nog niet gevonden waar, maar een e-mail naar haar zal ook wel goed zijn.

plaatje is afkomstig van de site van Farmer's Wife

Het boek heb je zo wie zo toch nodig, de mail is geen vervanging daarvan. Verder heb je een redelijke kennis van de Engelse taal nodig om de mail te begrijpen. En uiteraard een aantal sets van Marti's Mallen. Ze blijft toch een zakelijk ingestelde vrouw en wil er iets aan over houden.
.

6 opmerkingen:

  1. gelukkig heb ik meer verstand van vilten:)
    ps: als je nog een keertje in de buurt bent, kom gerust aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn erg handige mallen. Natuurlijk verzint ze iedere keer wat nieuws, het is toch gewoon haar werk. Gelukkig voor haar kunnen we het vaak niet weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn Farmer's Wife zonder Marti's mallen ook prima kunnen maken. Gewoon van paterno mallen maken, een groot aantal kon je meerdere keren gebruiken. En een stuk goedkoper, hahaha. De top van de FWQ is af, alleen nog quilten.
    groetjes en fijne dag verder,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat vakjargon :)). Snap er geen jota van maar wel leuk om te lezen. knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ze blijven wat verzinnen, anders hebben ze geen inkomen meer.
    Groetjes Joke maar het is een schitterend project.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig. Heb het boek niet maar wel van alle blokken de mallen in pdf. Maar met MM mallen zal het een stuk makkelijker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.