Pagina's

vrijdag 22 juli 2011

In de brievenbus

Gisteren lag er een brief in de bus met prachtige postzegels. Heerlijk kleurrijk. Toen ik ze beter bekeek bleek de envelop uit Zuid-Afrika te komen. Maar wat heb ik met Zuid-Afrika, behalve dat het me een geweldig land lijkt? Ik wist het werkelijk niet (meer).

De achterkant met de adressering zei me eigenlijk ook niet veel meer. Maar bevestigde wel dat het echt uit Zuid-Afrika kwam. Op 11 juli gepost en op 21 juli ontvangen. Tien dagen onderweg.

Dus snel openen en toen kwam mijn geheugen snel terug. Ik had namelijk een tijdje terug een give-away gewonnen. Via via kwam ik ook op deze site waar de prachtigste knopen verkocht worden. Handgemaakt door vrouwen uit Zuid-Afrika. Regelmatig wordt op hun blog een setje weggegeven. En deze keer was ik een van de gelukkige.

Ik had het mailtje waarin ze om mijn postadres vroegen helemaal niet gezien en ook niet de melding op de blog. Raar, maar waar. Gelukkig bleven ze vragen en mailen. En hier zijn ze dan. Vijf schattige knoopjes van schildpadjes.

Van klei/keramiek gemaakt en deels geglazuurd. Zo mooi. Die vragen natuurlijk om een schildpadwerk. Dus alle patronen of verwijzingen naar patronen van schildpadden zijn welkom. Van stof, papier, draadjes, noem maar op. Ik wil er een groot schildpadden-festijn mee maken. Dus help me maar aan patronen.
.

8 opmerkingen:

  1. Super leuk zo pakje, en vooral als je het even vergeten bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoewel ik griezel van losse knopen, kunnen deze schatjes me wel bekoren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel mooi uit, een prachtige en onverwachte verrassing he ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat leuk, En wat een leuk idee schildpadparade, ik zal eens kijken of ik wat schildpadjes voor je hebt. In ieder geval een amigurumi patroontje..

    Wat een bofkont ben je toch.
    leuke knoopjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé das leuk zo"n verassing !
    't Zijn idd schattige knopen. Ben op ' hun ' site gaan kijken, prachtige knopen gezien !
    Awel meissie 'k ben benieuwd wat je met deze gaat fabriceren :)

    Plezant weekend nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte verrassing!!! En wat een schatten van knoopjes!!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk als je zo onverwacht verwend wordt! Genieten met volle teugen is dat...knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.