Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

Geïnspireerd door de maan...

Een fotocamera, de maan en wat creativiteit is alles wat je nodig het voor deze geweldige foto's. Ik kreeg ze van een familielid uit Amerika toegestuurd (dank je wel Frank). Hij weet helaas niet wie ze gemaakt heeft, maar ze zijn wel geweldig, of niet.

Het is tijd voor de maan

Even opmeten hoe groot de maan is

Schilderachtig mooi

Handig zo'n lichtje

naar de maan klimmen...
... en weer terug

Dat wordt een mooie deegplak

Volle maan

Maanjager / moonhunter

Gedresseerde maan

maanherder

Zwangere maan

hopla

Lekker kopje maan

Een ander kleurtje misschien?

Ik kreeg meer foto's, deel 2 volgt z.s.m.
.


9 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's met een knipoog ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Birgitte,

    WAUW !! Die foto's zijn geweldig mooi ség !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's. Ik vind het zo kanp om alleen al op het idee te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je weet zo ook altijd uit te halen?
    en anders krijg je ze gewoon toegestuurd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewelidge foto's!! Ik kreeg ze een tijdje geleden van familie uit duitsland, maar kon ze niet op het blog krijgen. Ik ben blij dat jou dat wel gelukt is. Bedankt. knufzz..peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een aparte foto's!
    Heel leuk gedaan,fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!!! Je moet maar op het idee komen.....

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.