Pagina's

donderdag 21 juli 2011

Opruimen

Hebben jullie dat nou ook? Als je flink gaat opruimen dat je dan weer zo'n leuke dingen tegenkomt, die je beslist eerst beter moet bekijken, zodat het opruimen lang duurt?

Ik wel. In de vakantie houd ik altijd grote schoonmaak. Of liever gezegd 'grote opruimweek'. Dan heb ik immers flink de tijd. Ik ga alle kasten na, ruim ze eventueel leeg en weer in zodat alles weer eens schoongemaakt wordt en de kasten weer opgeruimd zijn. Deze week en ik begonnen met de boekenkast in de woonkamer. Alles eruit, flink stoffen, boeken uitsorteren, welke er in mogen en welke niet. Welke gaan naar de tweedehands, welke mogen nog naar boven. En weer inruimen.

Ik ben bijna klaar, want ik kwam weer een aantal boeken tegen die ik beslist weer eens beter moet bekijken. Zo ook deze.


Gekregen van mijn vriendinnen tijdens de vrijgezellenfuif van mijzelf. Mijn huwelijksaanzoek was in chocolade, vandaar. En er staan lekkere dingen in. Dus zal ik bij de volgende boodschappen maar eens wat chocolade meenemen. Wat dachten jullie van dit recept.


Eerder door mij persoonlijk getest en goedgekeurd. Ik hoop dat je het kunt lezen als de foto vergroot wordt. Het is de moeite waard om uit te proberen.
.

6 opmerkingen:

  1. ohohohohohoh! die opruimwoede met herinneringen! soms moet ik gewoon met de ogen dicht de spullen weggooien anders krijg ik het nooit opgeruimd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar dat opruimen... Wel goed van je dat je dingen kunt wegdoen, ik verplaats het alleen maar...
    Een huwelijksaanzoek in chocolade; dat is nog eens origineel, maar het zegt ook wel veel over jou! Whahaha...
    Geniet van je vakantie, ik geniet van je blog...!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Birgitte,

    Oh die boek ziet er leuk uit en lekkere gerechten zo te zien!
    Ja breng inderdaad maar chocolade mee en laat dit een vervolg krijgen, wij willen bakresultaat zien :-))

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, nu moet ik mijn toetsenbord schoonmaken, het water liep zo uit mijn mond!
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm, chocolade. Dit boek nooit weg doen, hoor.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker chocolademouse, Dat opruimen doe ik ook altijd in de vakantie.
    Heerlijk vind ik dat, kasten en laatjes. en dan kom je de vergeten dingen weer tegen. vorig jaar heb ik een hoop opgeruimd en verkocht op marktplaats, dus er zal dit jaar niet zoveel weggaan. en ik kan ook slecht afstand doen van spulletjes.
    Dat boek zou ik ook nooit wegdoen.
    ;-) grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.