Pagina's

vrijdag 15 juli 2011

Miniatuurwereld

Een paar dagen terug zag ik hier iets leuks met foto's. Je kunt je foto's zo ewerken dat het op een miniatuurwereld lijkt. Dat kan ik natuurlijk ook. Dus een paar geschikte foto's opgesnord en hier komen ze.

Het grootste hunebed in Nederland in Borger. Althans, de miniversie natuurlijk. Het lijken net gestapelde kiezelsteentjes zo.

De oever van de Moesel in Duitsland. Mijn DH is gek van treintjes (die speelgoeddingen), en ik vind de scenery (ofwel landschap er om heen) veel leuker. Deze lijkt net zo'n landschap dat je vaker op beurzen van die treintjes ziet.

Tot slot eentje met veel mensen. Deze foto is in Rome gemaakt. De mensen kijken allemaal naar de Trevifontein. Ik vond natuurlijk die mensenmassa interessant. Eigenlijk best raar die fontein. Die is enorm, maar staat op een relatief klein plein, waar het altijd vreselijk druk is. Iedereen komt deze bekijken (wij overigens ook hoor). Mensen zijn toch kuddedieren he?

Wil je het zelf ook eens proberen? Ga dan naar deze site. Hier kun je je eigen foto's uploaden en zodanig bewerken dat het een miniatuurwereld lijkt.
.

2 opmerkingen:

  1. hm,hm, ik zie eigenlijk niet wat je bedoelt met die miniatuuropnamen, maar de verhaaltjes erbij zijn leuk:)
    wanneer zullen we afspreken? de lapjesfluisteraar wil ook komen, zij volgt je ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig gedaan, vooral die miniatuurhuisjes roepen bij mij herinnerignen op. Ik kreeg er zowaar even een flash-back van.
    Want mijn vader had vroeger ook van die marklin treintjes op zolder, samen met mijn broers bouwde ze een hele stad.. Ik vond de huisjes altijd het leukste. Ik mocht er alleen nooit aankomen haha ;-)

    grtjs - Petra

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.