Pagina's

zondag 10 juli 2011

Meebreideken

Ik brei nog steeds mee aan de meebreideken. Omdat ik een grote deken wil, doe ik dat op een tweetal blogs. Ik zal ze nu speciaal noemen, want ik vergeet nogal eens van welke ik dat specifieke patroon gehaald heb. Dus bij deze:
- bussy bessy
- de handwerktuin

Het deel hieronder is deel 18 van de Handwerktuin. Een relatief eenvoudig deel dat goed tijdens het TV-kijken gemaakt kan worden.


Ik heb een probleem, ik weet niet meer wat de voor- en achterkant is. Allebei de kanten vind ik mooi. De foto's zijn dan ook van beide kanten genoemen. Hebben jullie een voorkeur?

 .

10 opmerkingen:

  1. Haha, beide kanten zijn mooi! Maak je er toch gewoon twee....
    Ik twijfel nog of ik patroontjes van Corina ga verwerken in mijn blokken. Heb al wel contact met haar daar over gehad. Anderzijds zijn er genoeg leuke andere motieven/patronen, dus is dubbelop niet leuk...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi blok geworden, Ik kan ook niet zeggen welke kant het mooiste is, het zal niet zoveel uitmaken denk ik. Ik was ook al aan het kijken bij de handwerktuin, ook dat zijn mooie blokken. Ik merk alleen dat nu ik er zo mee bezig ben en steeds weer andere blogs met andere dekens zie dat ik ze allemaal wel wilt maken. en omdat ik bijna bij bent met Elizabeth, zit ik erover te denken een tweede deken op te zetten. haha ik ben geloof ik een beetje verslaafd ;-)
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi blok. Zal ik dan toch weer verder gaan met mijn breirol. Bedankt voor de sites.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn allebei mooi, maar de 2e is de goede kant, dat kun je zien aan de opzet en afkantsteken, die zijn op de 2e foto mooier:)
    veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Birgitte,

    Mooi blokje heb je bijgebreid, helaas ken ik daar niks van, dus geen idee welk voor- of achterkant is, valt precies ook zo niet op, kan dat ?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie ook geen verschil, dat moet je maar aan de deskundige (Riet) overlaten, haha. Ik vind ze allebei even mooi. Hoeveel patroontjes heb je ondertussen al gebreid?
    groetjes en nog een fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi blok maar inderdaad, nr. 2 is de goede kant. Die vind ik persoonlijk ook de mooiste. knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hè, er zitten best wel wat patronen tussen die zowel voor als achter leuk zijn om te zien. (Officieel is de bovenste foto de voorkant) Leuk dat je 'm gebreid hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hè, er zitten best wel wat patronen tussen die zowel voor als achter leuk zijn om te zien. (Officieel is de bovenste foto de voorkant) Leuk dat je 'm gebreid hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.