Pagina's

zaterdag 22 mei 2010

Granny tafelkleed

Eigenlijk had ik dit berichtje gisteren willen publiceren, maar mensekinder wat was ik moe. Ik ben om 07.00 uur van huis vertrokken om te gaan werken. Vrijdags geef ik les op een dependance die verder van huis ligt. Toen 4 uur lesgeven, daarna snel naar de hoofdlocatie, daar weer 3 uur lesgeven. Er zaten wel 2 pauzes van 20 min en 30 minuten tussen. Als toetje mocht ik ook nog 1 uur surveilleren bij de examens. En vooral dat laatste is dodelijk vermoeiend. Je mag namelijk zelf niets, alleen zitten of staan en kijken. Eventueel nieuw schrijfpapier geven. Maar lekker lezen of handwerken is uit den boze. Uiteindelijk was ik pas tegen zes uur thuis. Ben op de bank geploft, DH zorgde gelukkig voor het eten en ik viel volgens mij rond 9 uur in slaap. Maar ik was vanmorgen wel om half acht weer op! DH nog niet.
In first instance I wanted to publish this blog yesterday, but my oh my what was I tired. I started the day at 07.00, when I left home to go for work. I teach Fridays at a dependance which is further away from home. Four hours teaching, then rush, rush to the other schoollocation, there 3 hours teaching. I had 2 breaks for 20 and 30 minutes. And as desert I watched the final exams for one hour. The last is killing. One isn't allow to do anything, but sitting or standing, and maybe giving new paper. But not reading or even crocheting or so. So I arrived back home at 18.00. Plumped down on the couch, DH took care for our meal and I fell a sleep round 9 o'clock. But this morning I was up at half past 7. DH still not.

Afgelopen woensdag wilde ik heel graag een nieuw rondje van de Life is Beautiful laten zien. En ben daardoor mijn grannies helemaal vergeten. Maar het tafelkleed is af!!!! En ik ben er helemaal dol op. Zo kleurrijk. Het fleurt onze bruin-grijze tuintafel helemaal op.
Last wednesday I wanted to show you a new round of the Life is Beautiful and forgot to show my grannies. But I finished the tablecloth. And think it's gorgious. So colourful. It colours our brown-grey gardentable. Take a look.

Deze zomer wil ik de muur achter de tafel in een grasgroene kleur verven. Zo ongeveer de groen die in het tafelkleed zelf zit. Kun je je voorstellen wat een kleurrijke omgeving dat wordt? Heerlijk.
This summer I want to paint the wall behind the table in a fresh green colour. More or less the colour which is in the tablecloth. Can you imagine what colourfull this will be? I love it.

3 opmerkingen:

  1. Dat zal een lekker kleurtje worden, dan kan je nooit meer zeggen dat het er buiten mistroostig uitziet. Mijn berichten op mijn blog schrijf ik met Windows Life Writer en daar kan ik dag en tijd bepalen waarop dat bericht automatisch wordt geplaatst. Daarom ben ik zo lekker vroeg! Er zijn mensen die denken dat ik het signaal van 5 uur af zit te wachten, maar ik ben af en toe wel gek, maar zo gek nou ook weer niet.
    Fijn pinksterweekend.
    http.quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gezellig uit op je tuintafel en nu maar genieten van het mooie weertje en de vrolijke kleurtjes.
    Fijn weekend en groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu dat word een gezellige en vrolijke tuin zo te zien, enig .
    Zal mooi weer naar je toe sturen, dat je even kan ontspannen , na zo een vermoeiende week.
    Groetjes Joke en een fijne Pinksteren

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.