Pagina's

zondag 16 mei 2010

Mijn lezers

In het berichtje van gisteren staan nu ook de foto's. Met bijschrift. Dus als je het werk van Tilleke Schwarz wil zien, dan kun je hier terecht.

In my last post I added the pictures. If you want to see the work of Tilleke Schwarz, please click here.

Iedere blogster wil graag haar (of zijn) lezers en lezeressen kennen. Daar schrijf je tenslotte voor. Niet iedere lezers of lezeres reageert op berichtjes. En dat hoeft natuurlijk niet, dat doe ik ook niet. Maar het is wel leuk om te zien waar het leespubliek vandaan komt. Daarom heb ik nu een nieuwe teller op mijn blog. Daaraan kan ik (en jullie) zien waar het leespubliek vandaan komt. Althans vanuit welk land ingelogd wordt op deze blog. Het zou gaaf zijn als er heeeeeeeeeeeeeel veel landen met hun vlaggetje hier komen. Dus doe jullie best.

Every blogger would like to know who their readers are. Those are your public. Not every reader writes a reaction. And that's fine, I don't write a reaction on every blog I read. But it sure is fun to see where my reading public comes from. So I put a new counter on my blog. So I can see where you're from. Well, from which county. It would be great fun if many countries show up with their flags here. Please do your best.

Nagekomen berichtje:
Grrrrrr, het lukte niet meteen met de vlaggenteller. En tot overmaat van ramp gooi ik dan ook nog de template van de achtergrond weg. Nou, Bietje, even diep ademhalen, tot 10 tellen, en proberen deze weer terug te halen. . . 
Alleen waar had je die nou vandaan????? Oke, dan ik het tijd voor een nieuwe. Deze keer koos ik voor polka dots.

Last message:
Grrrrr, it didn't work with the flagcounter. And then I delete the background template. Grrrrr, Well Bietje, take a deep breath, count til 10, and try to get the template back. . .
But, were did I got the template??? Okay, it's time to get a brand new one. I choose polka dots this time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.