Pagina's

zondag 9 mei 2010

Oranje en moederdag / Orange and mothersday

Gisteren zijn we naar een collega van DH gegaan. Ze zijn een tijdje terug naar België 'geëmigreerd'. Ze hebben daar een een huis tot een waar paleisje verbouwd. Geweldig, ik ben nog onder de indruk. Ze willen er ook nooit meer weg. Maar wat neem je mee voor een gezin met 2 dochters die in België wonen? Uiteindelijk kozen we voor dit:
Yesterday we visited a collegue of DH. They 'emigrated' some time ago to Belgium and turned a house into a real castle. Marvelous, I am still impressed. They never wanted to leave it. But what do you give a couple with 2 daughters in Belgium? Finally we bought this:

Een oranje pakket met toeters, vlaggen, oranje zonnebrillen en lolly's. Het WK komt er aan en pappa wil graag het voetbal volgen. Maar België doet dit keer niet mee. Dus geen dilemma, ze kunnen gewoon vóór het Nederlands elftal zijn. En de dochters waren blij met de toeters. Ze zijn meteen uitgeprobeerd en ik kan uit ervaring zeggen dat ze het prima doen.
An orange package with 'toeters', orange flags, orange sunglasses and orange popsickles. The World Championship football is coming and daddy want to see it. But Belgium is not in it. So no dilemma, daddy can cheer for the Dutch team. And the daughters were thrilled with the 'toeters'. They tried it immedeatly and I must say they work just fiine.

Zo meteen snel mijn moederdag cadeau uitprinten en inpakken. Kijken wat mijn moeder van haar cadeautje vind. Fijne moederdag voor alle moeders en ook voor anderen die hun moeder in het zonnetje zetten, of gewoon willen genieten.
Next I am going to print my own mothersday present and wrap it. And find out if my mum likes it. Happy Mothersday to all mothers and to everybody who is going to their mum, or who just want to enjoy the sunday.

En dan nog dit
Gisteren was ik een verloren uurtje aan het surfen op het web. Via allerlei andere sites kwam ik op een aantal prachtige Duitse sites. En op deze werd een prachtige rozenketting verloot waar ik helemaal weg van ben. Dus ik heb ook een gelukje gewaagd. S.v.p. niet allemaal dit voorbeeld volgen, dat verkleint mijn kansen.And this:

Yesterday I was surfing on the net. I visited all kinds of sites and ended on some German ones. On this one there is yummy give-away, a beautiful roseschain. I immedeatly fell in love and took a chance. So please don't follow this, as it will decrease my chances.

4 opmerkingen:

  1. Fijne dag vandaag en ik hoop dat ze hun cadeaus leuk vinden en wat is je borduurtje enig geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een reactie op mijn blog schreef je wat voor een leuk moederdagcadeautje je had gemaakt! Daar kan geen enkel ander cadeautje tegen op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is een super cadeau om te geven, zoiets kennen ze daar in België helemaal niet. En wat een lieve LiB blokjes maak je, leuk idee om de quilt vierkant te maken, ik zou denk ik gewoon een paar eigen wijze/komische spreuken verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen zie ik hier en je granny deken...helemaal super al die gehaakte blokjes! Er zijn gewoon teveel leuke dingen om uit te kiezen :0)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.